O przychodni
Możesz skontaktować się z nami telefonicznie, pod numerem +48 609 463 191 lub mailowo, pod adresem biuro@neurosphera.pl
Każda z placówek jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych.
Warszawa: Na terenie posesji, na której zlokalizowana jest Neurosphera, po lewej stronie od bramy znajdują się oznaczone miejsca parkingowe, dostępne dla pacjentów.
Wrocław: Dla osób podróżujących samochodem istnieje możliwość skorzystania z płatnego parkingu podziemnego na poziomie -1 w budynku OVO – wjazd od Alei Słowackiego. W pobliżu znajduje się również parking wielopoziomowy w centrum handlowym Galeria Dominikańska.
Wskazówki dojazdu do poszczególnych placówek znajdziesz w zakładce Kontakt, po wybraniu miasta z listy rozwijanej. Dla wyznaczenia najbardziej dogodnej drogi do placówki z dowolnego punktu możesz również skorzystać z funkcji znalezienia trasy w Mapach Google. Wystarczy wybrać opcję: „Zobacz w aplikacji Google Maps” i po przyniesieniu do serwisu wpisać punkt startowy.
Centrum Neurologii, Padaczki i Psychiatrii Neurosphera ma na ten moment dwie placówki.
- W Warszawie, w dzielnicy Wilanów, pod adresem: Wiertnicza 133;
- We Wrocławiu, w ramach przychodni Premium Clinic pod adresem: Podwale 2, budynek OVO.
Neuroterminal
Pacjent za pośrednictwem Neuroterminalu może umówić się na wizytę 1 (nowi pacjenci) oraz na wszystkie kolejne wizyty
Jak to zrobić? Zobacz filmik.
Jeśli chcesz umieścić w swoim panelu pacjenta posiadaną dokumentację medyczną, chcesz dodać wyniki nowych badań lub np. nakręcony komórką zapis ostatniego epizodu, zrobisz to korzystając z zakładki „Dokumentacja Medyczna”.
Zobacz, jak dodać dokumentację – krok po kroku.
Uzupełnienie danych osobowych to przepustka do wszystkich funkcji Twojego panelu pacjenta. Dopiero po wpisaniu swoich danych możesz załączać dokumentację, umówić się na wizytę czy skontaktować z lekarzem. Poniższy filmik poprowadzi Cię krok po kroku przez proces uzupełnienia danych.
Zanim zaczniesz korzystać z panelu pacjenta Neuroterminal, musisz dokonać rejestracji czyli założyć konto. Rejestracja jest bezpłatna i łatwa.
Dopiero posiadając zarejestrowane konto, możesz dodać swoje dane osobowe, załączać dokumentację, umówić się na wizytę czy skontaktować z lekarzem. Poniższy poprowadzi Cię krok po kroku przez proces rejestracji.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Neurosphera sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wiertniczej 133 (02-952 Warszawa), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000880321, REGON: 38802740300000, NIP: 9512513486.
Do dokumentacji medycznej mają wgląd tylko lekarze Neurosphera, korzystający z Neuroterminala i sprawujący opiekę lub diagnozujący danego pacjenta naszego Centrum.
Za pośrednictwem Neuroterminala możesz się kontaktować ze swoim lekarzem wtedy, kiedy poczujesz taką potrzebę. Jeśli poczujesz potrzebę umówienia wizyty – wystarczy w panelu pacjenta wybrać satysfakcjonującą formę, a następnie postępować zgodnie z zaleceniami. Jeśli potrzebujesz recepty lub chcesz zadać krótkie pytanie – wystarczy skorzystać z opcji „Zamów receptę” lub „Napisz wiadomość”. Należy jednak pamiętać, że pytanie adresowane do lekarza musi być pytaniem krótkim, na które można udzielić jasnej i zwięzłej odpowiedzi. W przeciwnym razie należy umówi wizytę.
Dowiedz się także:
Co to znaczy wizyta ZERO, wizyta PIERWSZA oraz wizyty REGULARNE?
Jakie rodzaje wizyt są dostępne w Neuropshera?
Do pamięci robota Ictal® dr Zwoliński wprowadził opisy ponad 30 leków, które są powszechnie stosowane w terapii padaczki w kraju i za granicą, a także zalecenia światowej sławy autorytetów oraz towarzystw naukowych w zakresie stosowania i dawkowania leków. Po wprowadzeniu danych pacjenta i porównaniu ich z cechami wszystkich opisanych przez dr Zwolińskiego typów padaczkowych lekarz postawi rozpoznanie na podstawie analizy przedstawionej przez system. Następnie, po przeanalizowaniu danych dotyczących leków oraz światowych zaleceń w kwestii ich podawania w konkretnej sytuacji chorobowej oraz odpowiedniego dawkowania, lekarz przy uwzględnieniu przedstawionej przez robota analizy zasugeruje zalecenia farmakologiczne. Należy jednak pamiętać, że ostateczna decyzja dotycząca terapii należy zawsze do lekarza.
Dzięki ogromnym mocom obliczeniowym współczesnych komputerów możemy analizować miliony cech u milionów przypadków naraz, w czasie rzeczywistym. Jest to niezaprzeczalna wyższość komputera nad mózgiem ludzkim. Żaden zespół badawczy nie jest w stanie pracować na tylu przypadkach. Komputer zaś jest w stanie prowadzić diagnostykę porównawczą w czasie rzeczywistym. Liczymy zatem, że zastosowanie komputerów w diagnostyce i terapii padaczki daje szanse na postępy terapeutyczne w przypadkach niektórych ciężkich postaci padaczki, w których do tej pory zawodziły wszelkie znane sposoby diagnostyki i terapii. Lekarze, analizując wprowadzone dane i porównując je z zasobami oprogramowania, dostrzegają nowe prawidłowości, których nie byliśmy w stanie do tej pory zauważyć – dzięki wsparciu oprogramowania. Na tej podstawie lekarz będzie mógł zaproponować nowe, nieznane nam jeszcze, rozwiązania terapeutyczne.
Wszyscy lekarze pracujący w Neurospherze mają do dyspozycji Robota Ictal®. Dzięki temu modele pracy – diagnostyka i proponowane rozwiązania – poprzez standaryzację pracy zbliżają się do siebie. Wiedza zawarta w systemie została opracowana na podstawie doświadczeń medycznych dr Zwolińskiego, można więc powiedzieć, że każdy lekarz może proponować terapię równorzędną z potencjalnymi zaleceniami dr Zwolińskiego, ponieważ jego wiedza przekazywana jest pozostałym specjalistom na bieżąco . Cała ścieżka terapeutyczna w Neurospherze, dzięki zastosowaniu narzędzi cyfrowych, jest ściśle obliczona na jak najwyższy komfort i wygodę pacjenta. Jeśli zarejestrowałeś się w Neuroterminalu w panelu pacjenta, widzisz, że system jest prosty w obsłudze, a kontakt z lekarzem jest teraz łatwiejszy niż kiedykolwiek.
To specjalny moduł, który zawiera narzędzia sztucznej inteligencji. Opracowali go dr n. med. Piotr Zwoliński – wybitny epileptolog, partner medyczny Centrum Terapii Padaczki Neurosphera – oraz płk dr inż. Mariusz Chmielewski – architekt algorytmów sztucznej inteligencji, mentor technologiczny i naukowy w dziedzinach modelowania, diagnostyki medycznej i telemedycyny. Dr Zwoliński przez lata katalogował i opisywał różne typy napadów padaczkowych. Przez całą swoją drogę zawodową zebrał ich kilkadziesiąt i każdy z nich opisał zestawem 100 unikatowych cech. Cała zebrana ogromna wiedza naukowa została zapisana w sposób matematyczny. Dodatkowo dr Zwoliński opisał i wprowadził do systemu ponad 30 leków, które są powszechnie stosowane w terapii padaczki w kraju i za granicą, a także zalecenia światowej sławy autorytetów oraz towarzystw naukowych w zakresie stosowania i dawkowania leków. Wszystko to dało ogromną bibliotekę wiedzy, która teraz może zostać wykorzystana do diagnozowania i leczenia pacjentów. Po wprowadzeniu do pamięci komputera danych pacjenta i informacji na temat używanych leków komputer w czasie rzeczywistym porówna je z opisanymi przypadkami oraz światowymi zaleceniami terapeutycznymi. Ictal® wspomaga pracę lekarzy. Sam nie będziesz mógł z niego korzystać.
Neuroterminal jest kompleksowym systemem opieki nad chorymi na padaczkę, którzy leczą się w Centrum Terapii Padaczki Neurosphera. Dzięki możliwościom systemu – przechowywaniu i aktualizacji danych pacjenta, a także stałemu kontaktowi na linii lekarz-pacjent, leczenie staje się bardzie efektywne. Pacjent może na bieżąco zapisywać wszystkie swoje zdarzenia, a także w dowolnej chwili skontaktować się z lekarzem, poprosić o receptę czy uaktualnić dane. Lekarz ma wgląd w stan chorobowy w czasie rzeczywistym i może szybko podjąć decyzje terapeutyczne. Ponadto oprócz panelu pacjenta, mózgiem Neuroterminala jest robot Ictal®, który dzięki swoim możliwościom porównawczym jest w stanie postawić najlepszą diagnozę oraz precyzyjnie dobrać leki.
Dowiedź się także:
Co to znaczy leczenie za pomocą Neuroterminala?
Co to jest Ictal i dlaczego będzie mnie leczył robot?
Czy leki też zostaną dobrane mi przez robota?
Działalność Centrum Terapii Padaczki Neurosphera została tak opracowana, że każdy pacjent musi zostać zarejestrowany w systemie Neuroterminal. To podstawa naszych kontaktów, postawienia odpowiedniej diagnozy oraz zaproponowania i prowadzenia terapii.
Neuroterminal jest systemem opieki, a więc pacjent musi zalogować się do portalu pacjenta
i utworzyć swoje konto. System poprowadzi i pomoże uzupełnić dane osobowe i medyczne,
a także załączyć dotychczasową dokumentację. Dzięki temu już podczas pierwszej wizyty, zwanej wizytą ZERO, lekarz będzie posiadał informacje o pacjencie, które uzupełni pogłębionym wywiadem medycznym. Następnie pacjent może umawiać wszystkie wizyty za pośrednictwem platformy, zamieszczać wszystkie swoje zdarzenia i być w stałym kontakcie ze swoim lekarzem. Lekarz na bieżąco będzie śledził sytuację chorobową pacjenta. Za pośrednictwem Neuroterminala będą też wystawiane recepty.
Sprawdź także:
Co to znaczy leczenie za pomocą Neuroterminala?
Czy leczenie za pomocą Neuroterminala jest efektywne?
Co to znaczy wizyta ZERO, wizyta PIERWSZA oraz wizyty REGULARNE?
W Neurosphera zapewniamy nie tylko najwyższy poziom diagnozowania i leczenia padaczki, ale również konsultacje z uznanymi specjalistami z dziedzin pokrewnych. Lekarze innych specjalności niż neurolodzy i epileptolodzy, którzy współpracują z Neurosphera określani są jako konsultanci kliniczni, a wizyty u nich – wizytami KONSULTACYJNYMI. Z Neurosphera współpracuje neurochirurg, neuropsycholog, neurologopeda oraz psychiatra.
Wizyta konsultacyjna trwa od 45 do 60 minut. Podczas wizyty pacjent otrzymuje poradę medyczną w zakresie specjalizacji lekarza konsultanta klinicznego Neurosphera.
Neuroteminal to pierwszy na świecie kompleksowy system komputerowego wsparcia diagnostyki i terapii padaczki. Dzięki możliwości wprowadzenia do pamięci Neuroterminala i stałej aktualizacji historii choroby oraz zdarzeń pacjenta, a następnie, dzięki zaawansowanym narzędziom, zestawienia wyników z najnowocześniejszą wiedzą medyczną i międzynarodowymi zaleceniami eksperckimi, można postawić najtrafniejszą diagnozę oraz dobrać terapię, zgodną ze światowymi standardami.
Wszyscy pacjenci leczący się w Neurosphera zostaną objęci systemem Neuroterminal. Dzięki temu będą mieli stały kontakt lekarza z pacjentem oraz zachowana zostanie regularność odbywanych wizyt. Neuroterminal zapewnia ciągłość kontaktu oraz pełną możliwość monitorowania stanu chorego. Mogą się więc u nas leczyć pacjenci z całego kraju i zagranicy.
Pierwszy krokiem pacjenta jest konieczność rejestracji w Neuroterminalu w panelu pacjenta. Dzięki możliwości zamieszczenia informacji osobowych, medycznych oraz dokumentów choroby, łatwiejsze będzie postawienie diagnozy oraz zaproponowanie leczenia. W czasie terapii w panelu można zamieszczać wszystkie swoje zdarzenia i pozostawać w regularnym kontakcie z lekarzem opiekunem, który na bieżąco sprawdza stan pacjenta i dopasowuje zalecenia. Umówione wizyty mogą odbywać się stacjonarnie lub online. Obydwie formy wizyty mają tę samą wartość.
Zobacz także:
Jakie rodzaje wizyt są dostępne w Neuropshera?
Wszystkie wizyty w Neurosphera ułożone są w specjalny cykl terapeutyczny i mają swoje nazwy. Każdy pacjent, który zaczyna leczenie w Neurosphera przechodzi po kolei przez wszystkie rodzaje wizyt:
Wizyta ZERO – to pierwsza wizyta w Neuroshpera, która trwa ok. 60 min. Prowadzi ją lekarz rezydent kliniczny. Wizyta ma formę pogłębionego wywiadu z pacjentem oraz analizy historii choroby oraz chorób współistniejących, a także stosowania wszystkich dotychczasowych terapii. Na podstawie zebranych danych będzie można wstępnie postawić roboczą diagnozę oraz określić skalę problemu medycznego Pacjenta.
Wizyta PIERWSZA – to wizyta, podczas której stawia się wstępną diagnozę oraz wybrany zostaje lekarz opiekun, który będzie lekarzem prowadzącym pacjenta. Wizyta trwa od 30 do 60 min. Diagnostyka wsparta zostaje nowoczesną technologią i dokonywane jest również wstępne rozpoznanie komputerowe ICtal®. Ponadto w czasie trwania wizyty opracowany zostaje wstępny plan terapii wraz z planem badań i czynności dodatkowych, plan klinicznej obserwacji komputerowej ICtal Move® oraz wstępny planu terapii komputerowej ICtal®
Wizyta REGULARNA – to każda kolejna wizyta. Trwa od 30 do 45 minut. Podczas wizyty ustala się ostateczne rozpoznanie, a następnie analizuje dane zebrane w systemie ICtal®. Na wizytach regularnych lekarz decyduje o kolejnych krokach terapeutycznych. Istnieje możliwość interwencji w przypadku braku poprawy lub pogorszenia stanu – porada ICtal® lub konsylium.
Zobacz także:
Poznaj lekarzy Neurosphera.
Dowiedz się, czym jest robot Ictal®
Leczenie padaczki w Neurosphera
W Neurosphera obowiązuje hierarchia medyczna, tak jak w każdej klinice czy szpitalu. Każdej funkcji przypisane są konkretne zadania związane z diagnostyką i prowadzeniem terapii padaczki. Lekarz rezydent to lekarz, który jest w trakcie specjalizacji z neurologii. Lekarze rezydenci w Neurosphera mogą się jednak już pochwalić dorobkiem badawczym i naukowym. W Neurosphera prowadzą wizyty ZERO, na których przeprowadzany jest pogłębiony wywiad medyczny
z pacjentem oraz dokonywana jest analiza wszystkich dotychczasowych wyników pacjenta.
Specjalista kliniczny w Neurosphera to doświadczony neurolog lub epileptolog, samodzielnie prowadzący pacjentów. W naszym zespole mamy lekarzy, specjalizujących się w prowadzeniu terapii padaczki dla dzieci i dorosłych, z długoletnim stażem oraz doświadczeniem, zdobywanym w kraju i zagranicą.
Partner medyczny to najwyższy stopień doświadczenia zawodowego. To uznany w swojej dziedzinie autorytet, który nadaje kierunek medyczny Neurosphera. Jest odpowiedzialny za wdrażanie nowoczesnych terapii oraz odpowiada za zwiększanie dostępności najnowocześniejszych światowych metod leczenia dla wszystkich naszych pacjentów.
Kadra medyczna Neuropshera to ściśle współpracujący ze sobą zespół, dzielący się wiedzą i doświadczeniem, tak aby każdy pacjent otrzymał najlepiej dobraną, zindywidualizowaną terapię oraz stałą opiekę.
Zobacz także:
Poznaj lekarzy Neurosphera.
W Neurosphera przeprowadzane są następujące badania, związane z diagnozowaniem i terapią padaczki:
• Badania EEG u dzieci i dorosłych w czuwaniu-zasypianiu-śnie
• VEEG (wideometria) w trybie wielogodzinnym, wielokanałowym
• QEEG – analiza matematyczna zapisu EEG z użyciem mapowania, dipoli i analizy fraktalnej
• Badania polisomnograficzne snu
Na życzenie pacjenta istnieje możliwość wykonania powyższych badań w warunkach domowych.
W Neurosphera zapewniamy nie tylko najwyższy poziom diagnozowania i leczenia padaczki, ale również konsultacje z uznanymi specjalistami z dziedzin pokrewnych. Lekarze innych specjalności niż neurolodzy i epileptolodzy, którzy współpracują z Neurosphera określani są jako konsultanci kliniczni, a wizyty u nich – wizytami KONSULTACYJNYMI. Z Neurosphera współpracuje neurochirurg dziecięcy oraz psychiatra.
Zobacz także:
Czym jest wizyta KONSULTACYJNA.
Poznaj lekarzy Neurosphera.
Wszyscy lekarze pracujący w Neurosphera, zajmujący się diagnostyką i terapią padaczki, to lekarze neurolodzy lub odbywający specjalizację się w tej dziedzinie. Stanowią zespół, który ściśle ze sobą współpracuje. Nasi lekarze opiekunowie to uznani specjaliści kliniczni, mogący pochwalić się pracą oraz udziałem w projektach badawczych w kraju i zagranicą, a także licznymi publikacjami. Struktura medyczna Neurosphera jest ułożona, tak aby każdy pacjent otrzymał w pełni profesjonalne, spersonalizowane wsparcie, adekwatne do stopnia zaawansowania choroby, rokowań oraz oczekiwań. Lekarze opiekunowie mogą skierować pacjenta na wizytę KONSULTACYJNĄ do lekarza innej specjalności, współpracującego z Neurosphera. Dzięki nowoczesnym technologiom wykorzystywanym w diagnostyce i terapii padaczki – wszyscy lekarze w Neurosphera będą diagnozować w ten sam sposób i proponować te same rozwiązania terapeutyczne.
Zobacz także:
Czym jest wizyta KONSULTACYJNA.
Poznaj lekarzy Neurosphera.
Pierwsza wizyta w Neurosphera nazywa się wizytą ZERO. Odbywa się zwykle z lekarzem rezydentem Neurosphera. Wizyta ma formę pogłębionego wywiadu lekarskiego oraz analizy wszystkich danych i wyników. Na tej podstawie lekarz rezydent wspólnie z lekarzami specjalistami klinicznymi oraz partnerem medycznym określają skalę problemu medycznego i stawiają wstępną diagnozę, o której Pacjent dowiaduje się podczas wizyty PIERWSZEJ. Na powyższej podstawie dobierany jest również Pacjentowi lekarz prowadzący, który w Neurosphera nazywa się lekarzem opiekunem. Od tej pory lekarz opiekun będzie odpowiadał za pierwszy kontakt z pacjentem.
Powiązane informacje:
Co to znaczy wizyta ZERO, PIERWSZA, REGULARNA?
Poznaj lekarzy Neurosphera.
Lekarz prowadzący, nazywany w Neurosphera lekarzem opiekunem, to specjalista, który będzie towarzyszył pacjentowi przez cały czas terapii w naszym ośrodku. Wyboru lekarza specjalisty dokonuje się po wizycie ZERO. Wtedy to, na podstawie pogłębionego wywiadu lekarskiego oraz analizy dokumentacji medycznej, proponujemy najlepsze rozwiązanie w postaci lekarza opiekuna, który będzie dopasowany do stopnia zaawansowania choroby, wieku oraz oczekiwań społecznych pacjenta (np. ciąża, zmiana środowiska łącząca się z dużymi zmianami życiowymi itp.). Lekarze prowadzący pacjentów w Neurosphera to uznani specjaliści w zakresie neurologii oraz epileptologii. Stanowią zespół, który stale pogłębia swoją wiedzę oraz praktykę kliniczną, a także ściśle ze sobą współpracuje zarówno przy diagnostyce, jak i doborze terapii. Pacjent może też sam wybrać lekarza, który poprowadzi jego przypadek. Należy jednak pamiętać, że Neuroterminal i płynące z niego korzyści sprawiają, że wszyscy lekarze w Neurosphera są na tym samym poziomie w zakresie diagnostyki i proponowania terapii.
Zobacz także:
Poznaj lekarzy Neurosphera.
Pierwsza wizyta w Neurosphera nazywa się wizytą ZERO. Może być przeprowadzona jako wizyta stacjonarna lub w formie telekonferencji. Wizyta w formie telekonferencji wymaga przekazania całej zgromadzonej dotychczas dokumentacji medycznej drogą elektroniczną, za pomocą Neuroterminala (system poprowadzi, jak przesłać dokumentację).
Powiązane informacje:
Co to znaczy wizyta ZERO, PIERWSZA, REGULARNA?
Jakie rodzaje wizyt są dostępne w Neuropshera?
W efektywnym leczeniu padaczki najważniejszy jest stały kontakt lekarza z pacjentem oraz regularność wspólnie zaplanowanych działań. Wiemy, że przyjazdy do specjalistów nie zawsze są możliwe. Dlatego dla komfortu naszych pacjentów oraz pełnej możliwości monitorowania stanu chorego, stworzyliśmy system opieki Neuroterminal. Dzięki rejestracji w panelu pacjenta, można zamieszczać w nim wszystkie swoje zdarzenia i pozostawać w regularnym kontakcie z lekarzem opiekunem, który na bieżąco sprawdza stan pacjenta i dopasowuje zalecenia. Umówione wizyty mogą odbywać się stacjonarnie lub online. Obydwie formy wizyty mają tę samą wartość.
Sprawdź także, na czym polega działanie systemu Neuroterminal.
Dowiedz się więcej o rodzaju wizyt w Neurosphera.
W Neurosphera mogą się leczyć (i już się leczą) pacjenci z każdego miejsca w Polsce oraz z zagranicy. Każdy pacjent może wybrać wygodną dla siebie formę wizyty – wizytę online w formie telekonferencji lub tradycyjną wizytę stacjonarną. Dzięki systemowi Neuroterminal lekarz opiekun ma stały kontakt z pacjentem, bez konieczności przychodzenia do Neurosphera. Nowoczesne technologie sprawiają, że każdy chory na padaczkę, bez względu na miejsce zamieszkania, może być pacjentem Neurosphera.
Sprawdź także, na czym polega działanie systemu Neuroterminal.
• Pierwsza wizyta nowego pacjenta w Neurosphera nazywa się wizytą ZERO. Wizyta trwa
ok. 60 minut
• Kolejna wizyta – wizyta PIERWSZA trwa od 30 do 60 minut.
• Wizyty REGULARNE trwają ok. 30 – 45 minut.
• Wizyta KONSULTACYJNA z lekarzem innej specjalizacji trwa ok. 45-60 min.
Dokładny opis i zakres wizyt znajdziesz:
Co to znaczy wizyta ZERO, PIERWSZA, REGULARNA?
Czym jest wizyta KONSULTACYJNA?
W Neurosphera można odbyć dwa rodzaje wizyt – w formie STACJONARNEJ i TELEKONFERNCJI.
WIZYTA STACJONARNA – odbywa się w przychodni w Warszawie, przy ul. Wiertniczej 133. Podczas wizyty lekarz spotyka się bezpośrednio z pacjentem. Na miejscu przegląda bieżącą dokumentację pacjenta, a lekarz wykonuje wszelkie dodatkowe niezbędne czynności (np. stawia rozpoznanie, ustala leczenie). W przypadku wystawienia recepty – lekarz wystawia receptę na miejscu.
TELEKONFERENCJA – wizyta online, podczas której lekarz i pacjent widzą się na ekranie. Połączenie odbywa się przez Neuroterminal i nie wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania. Dokumentację pacjent przesyła wcześniej drogą elektroniczną, przez Neuroterminal (umieszcza ją na swoim indywidualnym koncie pacjenta).
Leczenie w Neurosphera objęte jest systemem Neuroterminal. Przed pierwszą wizytą w Neurosphera należy założyć profil pacjenta w systemie i możliwie jak najdokładniej go wypełnić. W odpowiednim miejscu należy zeskanować i zapisać wszystkie dokumenty dotyczące wcześniejszego leczenia padaczki w innych ośrodkach. Dzięki temu na wizytę stacjonarną nie będzie trzeba przywozić ze sobą wersji dokumentów w wersji papierowej.
Dokładne informacje na temat działania systemu Neuroterminal znajdziesz:
Co to znaczy leczenie za pomocą Neuroterminala?
Czy każdy pacjent Neurosphera musi być zarejestrowany w Neuroterminalu i korzystać z tego narzędzia?
Co to znaczy wizyta ZERO, wizyta PIERWSZA oraz wizyty REGULARNE?.